Clientul are intotdeauna dreptate

Cheia Succesului - Sursa ta de Dezvoltare Personala pentru Succes

Ascultam de curand un program de-al lui Brian Tracy despre cum sa pornesti o afacere de succes si a inceput prin a explica faptul ca, de fapt, scopul unei afaceri este acela de a satisface anumite nevoi ale unor anumiti clienti. Multa lume face greseala de a considera ca scopul unei afaceri este acela de a face bani, insa, in mod normal, lucrurile stau invers. O afacere de succes ar trebui sa aiba ca scop satisfacerea nevoilor clientilor, iar ca recompensa pentru indeplinirea cu succes a acestui obiectiv, persoana care a dezvoltat respectiva afacere va obtine un profit de pe urma acesteia.

Totodata, se spune ca, in afaceri, clientul are intotdeauna dreptate si de gradul sau de satisfactie depinde succesul intregii afaceri, de aceea se pune foarte mult accentul pe incercarea de a obtine parerea fiecarui client cu privire la modul in care pot fi imbunatatite serviciile oferite, pentru ca acesta sa fie pe deplin multumit.


Citeste articolul intreg despre Satisfacerea nevoilor clientilor - regula nr 1 in afaceri...

0 comentarii