Dezvoltarea increderii in sine

Cheia Succesului - Increderea in sine

In ultimul articol am inceput sa discutam despre increderea in sine, care reprezinta unul dintre factorii decisivi ce contribuie la obtinerea succesului. Dupa cum v-am promis, astazi va voi prezenta 5 pasi pentru dezvoltarea increderii in sine pe care ii descrie Napoleon Hill in bestseller-ul sau, "Think and Grow Rich".

Pasul 1

Stiu ca am capacitatea de a-mi indeplini scopul precis in viata, prin urmare imi impun sa actionez perseverent si continuu pentru obtinerea sa si promit aici si acum ca voi indeplini aceasta actiune.

Pasul 2

Imi dau seama ca gandurile care imi domina mintea se vor reproduce in cele din urma in actiune fizica, exterioara, si treptat se vor transforma in realitate palpabila. Prin urmare, imi voi concentra gandurile timp de 30 de minute pe zi, asupra genului de persoana care vreau sa devin, creandu-mi astfel in minte o imagine clara a persoanei respective.


Citeste articolul intreg despre Cinci pasi pentru dezvoltarea increderii in sine...

0 comentarii