Caracteristicile afirmatiilor pozitive

Caracteristicile afirmatiilor pozitive - continuare

Cheia Succesului - Caracteristicile afirmatiilor pozitive

Vom continua astazi discutia despre caracteristicile afirmatiilor poztive, pe care am inceput-o in articolul precedent. Pana acum am discutat despre 3 principii de baza pe care trebuie sa le respectati atunci cand va stabiliti afirmatiile pozitive, si anume: trebuie sa va stabiliti exact ce va doriti iar afirmatiile trebuie sa fie personale si pozitive.

Vom continua cu o alta caracteristica de baza si anume, afirmatiile trebuie sa fie la timpul prezent. Incercati sa evitati constructiile de genul "as putea...", "voi...", "ar trebui sa...". De exemplu, nu spuneti "voi avea un venit lunar de ... lei", ci spuneti "am un venit lunar de ... lei", sau in loc de "ar trebui sa imi folosesc timpul mai eficient", spuneti "imi folosesc timpul eficient". Este foarte important sa evitati sa folositi afirmatiile la timpul viitor, deoarece subconstientul dumneavoastra va percepe aceste afirmatii ca pe niste lucruri care se vor intampla... candva, intr-o zi... Si tot timpul vor ramane in viitor si sansele dumneavoastra de a va indeplini obiectivele stabilite vor scadea considerabil.


Citeste articolul intreg despre Caracteristicile afirmatiilor pozitive...
 

0 comentarii