Unul dintre cele mai bune exercitii pentru stabilirea obiectivelor

Un exercitiu pentru stabilirea obiectivelor care va va schimba viata

Cheia Succesului - Cartonasul cu obiective

Astazi va voi prezenta unul dintre cele mai bune exercitii pentru stabilirea obiectivelor, in opinia multor experti in dezvoltare personala. Cu siguranta ati mai auzit despre el, unii dintre voi poate l-ati si aplicat deja si mi-ar placea sa aflu rezultatele pe care le-ati avut.

Acest exercitiu este foarte simplu, nu va ia decat 5 - 10 minute sa-l faceti, insa rezultatele pe care le veti obtine vor fi uimitoare. Brian Tracy, Bill Bartman, Tony Alessandra, Bob Proctor si multi alti experti in managementul timpului si dezvoltare personala recomanda acest exercitiu in toate programele lor de stabilire a obiectivelor. Nu stiu cum il traduc altii din engleza in romana, insa eu il voi numi "cartonasul cu obiective" (en. goal card).

Cu siguranta i-ati auzit pe Brian Tracy sau Bob Proctor explicand cat de important este sa va notati obiectivele pe "3x5 index cards". Motivul pentru care m-am hotarat sa scriu acest articol este unul destul de simplu: in urma cu aproximativ doua luni, mi-am propus sa realizez un anumit lucru pana pe data de 1 Aprilie. Acest lucru era destul de important pentru mine si nu foarte usor de obtinut, astfel incat am zis ca merita sa aplic toate tehnicile de stabilire a obiectivelor pe care le cunosc, deoarece voiam cu adevarat sa-l realizez. Ca sa nu mai lungesc povestea, mi-am indeplinit obiectivul pe data de 24 martie.


Citeste articolul intreg despre Cartonasul cu obiective...
 

0 comentarii